Hotelski vodnik (od A do Z)

Veseli nas, da vam lahko izrečemo dobrodošlico v Hotelu Mrak. Hotelski vodnik vam nudi pregled naše ponudbe in storitev, ki so vam na voljo. Če imate kakšno vprašanje ali prošnjo, vas prosimo, da se obrnete na naše osebje. Želimo vam prijetno bivanje v našem hotelu in upamo, da se boste v Ljubljani imeli lepo.

Adapter za vtičnico
Če potrebujete adapter (evropski) ali polnilec, se, prosim, obrnite na našo recepcijo.

Bankomat
Najbližji bankomat se nahaja na Rimski cesti, nekaj sto metrov od hotela. Osebje na recepciji prosite, da vam lokacijo bankomata pokaže na mestnem zemljevidu.

Bar
Naš bar v preddverju je odprt 24 ur na dan. V njem se lahko razvajate ob široki ponudbi pijač. Cenik pijač lahko najdete v prilogi hotelskega vodnika, ki se nahaja v vaši sobi.

Bujenje po telefonu
Če ne želite zamuditi zgodnjega začetka dne, nam dovolite, da vas zjutraj zbudimo. Telefonski klic za bujenje lahko naročite na recepciji.

Časopisi
Dnevni časopisi so na voljo v hotelski veži. Za podrobnosti se, prosim, obrnite na recepcijo.

Dežniki
Ker je vreme težko napovedati, so vam na recepciji na voljo dežniki, če bi jih potrebovali.

Dnevni izleti
Hotel Mrak je odlično izhodišče za številne dnevne izlete po naši prečudoviti Sloveniji. Pred prihodom ali v času bivanja v našem hotelu pošljite sporočilo na e-naslov ([email protected]) oziroma se, prosim, obrnite na osebje na recepciji, ki vam bo z veseljem priskočilo na pomoč.

Dogodki v Ljubljani
V Ljubljani je skozi vse leto veliko dogodkov. Naše osebje na recepciji vam bo z veseljem svetovalo glede pravega dogodka ob pravem času.

Elektrika
Vse naše električne naprave delujejo na 220 V.

Fotokopiranje/skeniranje
Če potrebujete fotokopijo ali sken dokumenta, vas prosimo, da se obrnete na recepcijo.

Gospodinjske storitve
Naše osebje vam je vedno na voljo. Če potrebujete antialergijske vzglavnike in odeje oziroma posteljnino, dodatno brisačo, dodaten vzglavnik in odejo, ali likalno desko in likalnik, nam to sporočite. Prosimo vas, da ste pri uporabi likalnika v sobi previdni, da ne pride do požara. Če želite, da vašo sobo očistimo temeljiteje, se obrnite na našo recepcijo.

Na vašo prošnjo vam lahko z doplačilom priskrbimo šivalni pribor, copate, kopalne plašče ali kopalniški stol. Če potrebujete kaj od omenjenega, se, prosim, obrnite na recepcijo.

Gotovina
Plačila sprejemamo v evrih (€).

Hišni ljubljenčki
V našem hotelu so dobrodošli tudi vaši hišni ljubljenčki. Za njihovo bivanje je potrebno doplačilo.

Hlajenje & ogrevanje
Vse sobe so opremljene s klimatsko napravo. Temperaturo lahko poljubno uravnavate, kakor vam ustreza. Za uravnavanje temperature s klimatsko napravo uporabite beli daljinski upravljalnik. Če potrebujete pomoč ali imate kakšno vprašanje, se, prosim, obrnite na recepcijo.

Internet/WIFI
V hotelu je na voljo brezplačna internetna povezava. Če imate težave s povezavo, se, prosim, obrnite na recepcijo.

Če potrebujete dostop do računalnika ali tiskalnika, se, prosim, obrnite na našo recepcijo.

Izgubljeni predmeti
Pred odhodom se prepričajte, da niste v sobi ničesar pozabili. Najdene predmete hranimo 3 mesece. Če kaj pogrešate, se, prosim,  obrnite na našo recepcijo ali nam pošljite sporočilo na e-naslov [email protected].

Javni prevoz v Ljubljani
Če želite v Ljubljani uporabljati javni mestni prevoz, si morate priskrbeti kartico URBANA, ki je naprodaj v trafiki na drugi strani Slovenske ceste ali na vseh poštah. Za druge storitve javnega prevoza in urnike se, prosim, obrnite na recepcijo.

Kajenje (nekadilski hotel)
Kajenje v pritličnih prostorih hotela in sobah je prepovedano. V Sloveniji je kajenje na javnih površinah prepovedano, zaradi česar je tudi naš hotel nekadilski hotel. Morebitno kajenje v sobi bomo obravnavali in zaračunali kot škodo

Kreditne kartice
Sprejemamo naslednje kreditne kartice: American Express, MasterCard/Eurocard, VISA. Če imate v zvezi z načini plačevanja kakšno vprašanje, se, Prosim,  obrnite na našo recepcijo.

Letališče (Ljubljana, Letališče Jožeta Pučnika)
Ljubljansko letališče (Letališče Jožeta Pučnika) je od hotela oddaljeno približno 28 km oziroma 25 do 35 minut vožnje z avtomobilom. Če bi želeli, da za prevoz do letališča poskrbimo mi, vam bo osebje naše recepcije z veseljem priskočilo na pomoč. Za vas bo veliko udobneje, če se za prevoz dogovorite vnaprej, kot pa če ga iščete ob prihodu na letališče. Naše osebje vam lahko pomaga tudi pri organizaciji prevoza z ali na druga letališča v bližini (Benetke, Trst, Zagreb, idr.).

Likalnik in likalna deska
Če želite, da vam v sobo prinesemo likalnik in likalno desko, se, prosim, obrnite na osebje na recepciji.

Loščenje/čiščenje čevljev
Naprava za loščenje čevljev se nahaja na hodniku v pritličju. Na sprejemnem pultu lahko prosite tudi za komplet za čiščenje čevljev.

Menjava posteljnine
Ker skrbimo za okolje, vam v primeru daljšega bivanja posteljnino zamenjamo vsak tretji dan. Če potrebujete vsakodnevno menjavo posteljnine, se, prosim,  obrnite na recepcijo. Vsak dan zamenjamo vse brisače, ki jih pustite na tleh v kopalnici.

Najem avtomobila
Avto lahko najamete na naši recepciji ali se za najem dogovorite že pred prihodom preko e-pošte ([email protected]). Naše osebje na recepciji vam bo pomagalo najti najboljšo rešitev, ki ustreza vašim potrebam in žepu.

Najem koles
Kolo lahko najamete na naši recepciji ali se za najem dogovorite že pred prihodom preko e-pošte ([email protected]). V neposredni bližini hotela lahko najamete tudi BICIKELJ (ljubljansko mestno kolo). Naše osebje na recepciji vam bo pomagalo najti najboljšo rešitev, ki ustreza vašim potrebam in žepu. Prav tako vam bomo svetovali glede kolesarskih poti po Ljubljani in njeni okolici.

Nakupovanje v Ljubljani
Nakupujete lahko v številnih prodajalnah v središču Ljubljane ali v nakupovalnem središču BTC, ki je od hotela oddaljeno 10 minut vožnje. Za dodatne informacije se, prosim, obrnite na recepcijo.

Napis Ne moti
Če želite, da vas v sobi nihče ne moti, na zunanjo stran vrat obesite napis “Ne moti”. Če ne želite prejemati nobenih telefonskih klicev, vas prosimo, da o tem obvestite recepcijo. Internih klicev med sobami ni mogoče preprečiti.

Ogledi mesta (Ljubljana), sprehodi po mestu ali ogled mesta s kolesom
Ljubljana (Zelena prestolnica Evrope 2016) ima veliko ulic, ki si jih je vredno ogledati, kakor tudi zanimivih zgodb o Plečnikovi arhitekturi. Naše osebje na recepciji vam bo z veseljem organiziralo voden sprehod po mestu za posameznike ali skupine v več jezikih, kakor tudi kolesarske izlete po ljubljanski okolici.

Osebna higiena
Našim gostom lahko na zahtevo in z doplačilom priskrbimo dodatne higienske pripomočke (pribor za britje, komplet za čiščenje zob, kozmetični komplet, copati, kopalni plašč, …). Prosimo vas, da se obrnete na naše osebje na recepciji, ki vam bo z veseljem priskočilo na pomoč.

Otroška posteljica
V hotelu je na voljo nekaj otroških posteljic. Če jo potrebujete, vas prosimo, da se obrnete na recepcijo.

Parkirišče za avtomobile
V okolici Hotela Mrak je na voljo več možnosti za parkiranje. Izbirate lahko med naslednjimi:

  • parkirišče lahko rezervirate vnaprej in avto parkirate pred Hotelom Mrak, za kar je potrebno dodatno plačilo, saj hotel plačuje/najema parkirna mesta od Mestne občine Ljubljana
  • avtomobil lahko za največ 2 uri parkirate na označenih parkirnih mestih na Rimski cesti, kjer so parkomati. Parkirnina za posamezno uro se plačuje od ponedeljka do petka od 07.00 do 19.00 ure, in ob sobotah od 07.00 do 15.00 ure. Če parkirnine ne plačate, obstaja velika verjetnost, da boste prejeli obvestilo s kaznijo zaradi neplačane parkirnine
  • avtomobil lahko parkirate na parkirišču (Križanke) ali
  • avtomobil lahko parkirate v parkirni garaži na Kongresnem trgu.

Za dodatne informacije in vnaprejšnjo rezervacijo parkirnega mesta pred hotelom pišite na e-poštni naslov ([email protected]) ali se, prosim, obrnite neposredno na recepcijo, ki vam bo pomagala najti najboljšo možno rešitev.

Polpenzion/Doplačilo za kosilo ali večerjo
Čeprav naše cene vključujejo storitev nočitve z zajtrkom, vam lahko na vašo željo pripravimo tudi storitev polpenziona, polnega penziona ali druge storitve priprave hrane in pijače (kosila, večerje, postrežba med odmori za kavo, paketi za na pot, idr.). Meni pripravimo po vaših željah. Za posameznike ali skupine.

Postelje
Dober spanec je zelo pomemben, zato so naše udobne vzmetnice izdelek priznanega slovenskega podjetja. Izdelane so iz kakovostnih žepastih vzmeti in lateksa, ki se nežno vdajajo pod telesom in vas razvajajo z udobjem in zračnostjo.

Poškodbe inventarja
Za poškodovano opremo ali dodatno čiščenje hotelske sobe oziroma drugih hotelskih površin bomo zaračunali odškodnino/nadomestilo za nastalo škodo. Račun poravnate na recepciji.

Požarna varnost v Hotelu Mrak
Ob prihodu preverite lokacijo vaše sobe in preberite navodila za ravnanje v primeru požara. Prosimo vas, da se pozanimate tudi o lokaciji gasilnega aparata.
Na hodniku vsakega nadstropja je gasilni aparat na prah, s katerim lahko pogasite vse vrste manjših požarov. Gasilni aparat uporabljajte v skladu z navodili. Morebitne zlorabe se zaračunajo. V sobi je tudi tloris hotela z vsemi označenimi izhodi. Ob prihodu v sobo si preberite navodila za ravnanje v primeru požara. Pozanimajte se o lokaciji svoje sobe v stavbi, o vseh možnih izhodih in o lokaciji gasilnega aparata. V primeru požara ne uporabljajte dvigala.

Pranje perila
Storitve pranja perila nudimo od ponedeljka do nedelje. Vaše perilo pustite na postelji v vrečki za umazano perilo, kjer jo bodo prevzele naše sobarice. Sveže oprano perilo boste prejeli do 18.00 ure naslednjega dne. Če perilo potrebujete pred 9.00 uro naslednjega dne, vas prosimo, da ga prinesete na recepcijo do 09.00 ure. Vrečke za umazano perilo in ceniki so v garderobni omari v sobi.

Prijava & odjava
Prijava v hotel je mogoča od 14.00 ure naprej. Če bi sobo potrebovali že prej, vnaprej preverite razpoložljivost naših sob. Predčasna prijava in namestitev se lahko dodatno zaračuna.

Odjava iz hotela poteka do 11.00 ure. Če bi pred odhodom na letališče želeli še nekaj časa preživeti v mestu, bo naše osebje na recepciji v tem času poskrbelo za varnost vaše prtljage. Če bi se želeli odjaviti iz hotela pozneje ali svoje bivanje podaljšati, se, prosim, obrnite na našo recepcijo. Podaljšano bivanje oziroma poznejša odjava iz hotela se lahko dodatno zaračuna. Naše osebje bo v vsakem primeru poskrbelo za varno hrambo vaše prtljage in vam ponudilo koristne informacije o Ljubljani.

Radio in televizija
Glasbeni programi so na voljo v vseh sobah preko TV. Seznam televizijskih programov najdete v prilogi hotelskega vodnika, ki se nahaja v vaši sobi.

Recepcija – sprejemni pult
Naša recepcija je odprta 24 ur na dan. Pred vašim prihodom se na recepcijo lahko obrnete preko e-pošte na naslov [email protected] ali pokličete na številko 00386 1 421 96 50. V času bivanja v hotelu je recepcija iz vaše sobe dosegljiva s klicem na številko 650.

Restavracije (kulinarični namigi), Slovenija: Evropska gastronomska regija 2021
Hotelska restavracija je odprta po povpraševanju in ob predhodni rezervaciji. Za skupine ali posameznike. Po predhodnem dogovoru so na voljo meniji s sezonsko in lokalno hrano. Z veseljem vam pomagamo organizirati kosilo, večerjo, odmor za kavo ali druge posebne dogodke, kjer poskrbimo za hrano in pijačo.

V Sloveniji in njenem glavnem mestu Ljubljana je tudi veliko izjemnih restavracij. Slovenija je znana kot kulinarična/gastronomska destinacija. Naše osebje na recepciji vam bo glede na cenovni razred in vrsto hrane, ki jo iščete, z veseljem priporočilo ustrezne restavracije.

Sef
Vse naše sobe so opremljene s sefom (velikost prenosnega računalnika). Najdete ga v garderobni omari. Prosimo vas, da upoštevate navodila na sprednji strani sefa ali sef odprete s ključem, ki ga prejmete ob prijavi. Hotel ne prevzema nobene odgovornosti za denar ali morebitne druge dragocene predmete, ki jih ne shranite v sefu. Ob odhodu iz sobe se vedno prepričajte, da je zaklenjena. Denar in dragocene predmete lahko shranite tudi v našem centralnem sefu na recepciji.

Sejna soba
Našim gostom je na voljo tudi sejna soba. Za rezervacijo, pripravo in cenik se obrnite na vodstvo hotela. Če razmišljate o posebnem dogodku med poletjem, vam je po predhodnem dogovoru na voljo tudi naš notranji vrt.

Sobna strežba/Obroki v sobi
Vse sobe so opremljene z malimi hladilniki in grelniki za vodo. Strežba hrane v sobah je na voljo od 08.00 do 10.00, za pijačo pa 24 ur na dan. Hotelskemu vodniku je priložen meni za sobno strežbo.

Storitve concierge
Naše osebje na recepciji bo z veseljem prisluhnilo vsem vašim prošnjam in željam, kot so npr. rezervacija miz, priporočila glede restavracij, cvetlični aranžmaji in aranžmaji s sladkimi dobrotami, vstopnice za gledališče in muzej, kakor tudi pošiljanje vaše pošte.

Storitve kemičnega čiščenja
Storitve kemičnega čiščenja so na voljo od ponedeljka do petka od 08.00 do 18.00 ure. Za dodatne informacije se, prosim,  obrnite na našo recepcijo.

Storitve likanja
V našem hotelu vam nudimo tudi storitve likanja. Če te storitve potrebujete, odkljukajte ustrezno okence na seznamu za pralnico, ki se nahaja v garderobni omari. Stroški storitve likanja so navedeni na seznamu. Na recepciji se dogovorite za termin likanja, ki vam najbolj ustreza.

Sušilec za lase
Vse sobe imajo v kopalnicah sušilec za lase.

Športne aktivnosti
Ne glede na to, ali se odločite za zunanjo ali notranjo aktivnost, je na voljo veliko možnosti. Z veseljem vam bomo pomagali pri izposoji kolesa ali druge opreme, ter vam svetovali glede športnih dejavnosti v bližini. V neposredni bližini Hotela Mrak so sprehajalne in tekaške poti. Nasvete glede športnih aktivnosti v bližini hotela lahko najdete tudi na naši spletni strani www.hotelmrak.si.

Taksi
Hotel Mrak vam ponuja storitve prevoza s taksijem. Za rezervacijo prevoza se, prosim, obrnite na recepcijo.

Telefonske številke
Recepcija ……….650
Prva pomoč in gasilci ……..112
Policija ………113

Za dodatne informacije glede telefonskih številk se, prosim, obrnite na recepcijo.

Voda
Voda je ena naših najdragocenejših dobrin in v našem hotelu vam je na voljo pitna voda iz pipe. Prosimo vas, da ste pri uporabi vode varčni in da pipo po uporabi takoj zaprete.

V vsaki sobi vam je na voljo brezplačna steklenica vode.

Vprašalnik za goste
Veseli bomo vašega mnenja o naših storitvah. Vprašalnik lahko izpolnite v sobi ali preko spleta.

Izpolnjen vprašalnik pustite na recepciji. Gostom je na voljo tudi knjiga pritožb in pohval. Prav tako bomo veseli, če boste svoje mnenje, oceno zadovoljstva in predloge zapisali na spletu.

Zajtrk
Zajtrk strežemo v naši zajtrkovalnici med 06.45 in 10.30.

Ta obrok nam veliko pomeni. Za zajtrk vam postrežemo sveže pripravljene hladne in tople jedi, ter jedi po naročilu. Za zunanje goste je za zajtrk potrebno doplačilo. Če se prehranjujete po posebni dieti ali imate morda zdravstvene težave, vam bomo na vašo željo z veseljem postregli s prilagojenim zajtrkom.

Zasilni izhodi
Navodila in načrte za evakuacijo najdete pri vratih vaše sobe.

Zdravstvene storitve/lekarna
Najbližja lekarna se nahaja na Gregorčičevi ulici, ki je na drugi strani Slovenske ceste. Za dodatne informacije se, prosim, obrnite na recepcijo. Če potrebujete zdravnika, se, prosim, obrnite na recepcijo.